tisdag 14 september 2010

Jag längtar efter alla hela tiden.

Dagens citat:

"Jag har blivit så jävla fet nu, jag måste gå ner i vikt...Jag önskar att jag kunde få en tropisk sjukdom. Igen!"

Självklart följer dessa episka rader också:

Therese lyfter på ögonbrynet och frågar (självklart): "Igen...!?"
"Ja...jag hade Dengue-febern och JÄVLAR vad jag gick ner i vikt!"

Haha. Det finns inga bättre människor än de jag jobbar med ibland!

Jag är skitleds på att bo i Härnösand ibland också. Nu får ni faktiskt komma och hälsa på mig. Jag orkar inte dra ner till Sundsvall varje vecka. Vissa av er har inte varit hos mig mer än nån gång. Jaja...det är lättare att jag kommer ner, för ER ja! Näpp. Nu ska Therese rynka på tjurbrynen och tycka att ni, mina finaste, får ta och rulta er upp hit också. Sådetså!

Jag är även skitleds på att ha ett förhållande på distans. Men det är inte så mycket att göra nåt åt just nu. Det får helt enkelt vara värt det. Det är det.

Fan vad leds jag blev nu. Gnällig. Nu ska jag ge mig. Ska tryna i mig en samarin, titta på Idol och åka och jobba natt.

Tchüss!

1 kommentar:

Therese Hjerpe sa...

Vet du, förhoppningsvis flyttar vi snart till härnösand och då kan vi umgås varenda dag! Så detså!