torsdag 30 september 2010

Hörs, hej!


Nu åker jag och karlämnet till Grekland i fjorton dagar. Ska bli skönt att få rensa skallen lite. Vara lite lat. Vara lite inte-på-tårna. Vara lite inte-polis. Vara turist som kan säga "tack" och "hej" och "en öl, tack". Handla konstiga alternativ till tandkräm, balsam och hårspray. Inte förstå skyltar helt rätt och klaga lite över att "liiite väl varmt är det idag..". Me like.


Ikväll ska mina kära jämlikar i Ådalen ha lite kick-off. Jag önskar er allt roligt och jag ska tänka på er när jag borrar ner tårna i sanden...när ni ligger och håller i era huvuden imorrn....Mehehe. Lite skadeglad får man vara! Om två veckor återkommer jag med laddade batterier och ett gott humör!


Men ni kan ju hälsa Bull...nej just det... ;)


Sitter nu och inväntar Norrbottningen, sedan blir det nerövers Sundsvall för att lämna katt-Presley till Sofie och Jimmy - Tack för att ni ställer upp! Efter lite gamning av måltid hemma hos mor och far blir det Arlanda. Flyget avgår 06.30 imorrn bitti. Tänk på mig lite då!

Ni som känner mig väl vet ju hur pass bra jag gillar att flyga. Jag jobbar faktiskt på det hårt och snart tror jag att det går problemfritt - bara politen sköter sitt så är jag nöjd sedan.


Jag kan flyga - jag är inte rädd.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Ha det sådär supermysigt!!! Kramar från oss!

Emma sa...

Åhhh vad roligt att du börjat blogga! Jag är JÄTTEGLAD! :D Hoppas ni haft det hur bra som helst. Pusspuss