onsdag 7 oktober 2009

Nfyyyyhhht.

Min näsa låter som beskrivits ovan. Den ger inte upp den där herr Nästäppa. Jag låter honom hållas, för snart kommer ett vräkningsbesked i form av Otrivin nässpray.

Imorse vaknade jag långt innan tuppen ens hade gått och lagt sig: 05.00. Kunde bara inte somna om. Hade nässpraysbrist och en förbannad nässpraysabstinens. Klev upp och klickade in på blocket - fann en lägenhet i Härnösand av intresse. Härnösand tänker du, Kramfor sa du väl? Jo, men min karl vill inte bo i Kramfors. Och jag vill heller inte bo i Kramfors. Säkerligen är det inget fel på Kramfors så....men....jo. Jo, det är det. Det får bli Härnösand. Då bor vi mittemellan. Då är det jämnt. Hur som haver; mailade och frågade om det var okej med husdjur. I mailet stod "så länge det inte är en elefant så...." Skojfriskt sådär. Jag gillar när man kan skojas fast det gäller viktiga saker. Blir inte lika uppstyltat då på något vis.

Jag har tenta på lördag, så nu är det lika som bra att jag tar tag i böckerna och pluggar.

Slut kom.

1 kommentar:

Marie Madsen sa...

Men vart ska din elefant bo nu då?