söndag 4 oktober 2009

Ja hej.

Igen.

Har varit ett litet uppehåll; det har varit en massa sommarlov och flytt och skolstart som har haft prio ett. Men nu är jag tillbaka för er som bryr sig. Skönt är att skriva om dagarna ändå.

Nu står landet såhär:
Har börjat i termin 4, ska göra aspiranten i Kramfors, har stukat foten (som fortfarande inte är bra) är skräckinjagande förkyld. Har börjat intressera mig för hästar tack vare att jag mått som skit. Nu mår jag mycket bättre än skit, och det känns jävligt bra. Pang.

Just nu bor jag och Thomas på 20kvm i Mariehem i Umeå. Det funkar faktiskt bra, även om det inte riktigt är optat för ensamtid. Men det gör inget, för vi har blivit äckligt gosiga av det här när vi måste. :)

Jag tänkte att termin 4 blir min termin, min revansch. NU JÄVLAR! Som man säger. Har fått en bra ny klass, och en mycket trevlig basgrupp. Jag ser bara positivt på det hela. Nu väntar tretusen olika examinationer igen, men det ska jag klara av. Det ska jag bara.

Längtar till aspiranten, längtar till en lägenhet, längtar efter Presley: min och Thomas katt som just nu bor tillsammans med Sofie och Jimmy. Jag kan inte tacka Sofie nog för att hon har tagit sig an Presley åt oss. Jag är dig evigt tacksam och är skyldig dig stort!

Nu ska jag återgå till att göra ingen som helst nytta alls faktiskt. Har varit så hela helgen i hopp om att bli FRISK!

Yes.

3 kommentarer:

sonja sa...

de e bra. äckelmys ni!
du klarar allt tessan :D
kramar

Jenka sa...

It's alive!!! Ja gillart =)

Emma sa...

åhhh vad roligt tessan! Äntligen lite bloggande :D