torsdag 19 mars 2009

Examinationsyra.

Självklart.

Imorgon har jag examination i hinderbana. Jag vill verkligen klara den, men jag är fruktansvärt skeptisk. Var där och testade den och jag köttade upp händerna så nu har jag tre fläskiga köttskavsår i händerna så jag vet faktiskt inte om jag kommer att uthärda det. Fast.....Å andra sidan har jag examination i pepparspray på tisdag. Så smärtan kommer jag helt enkelt inte undan. Ska bli skönt att få det överstökat åtminstone. Veckan efter nästa har jag vapenexamination och efter det har jag två tentor som väntar. SEN....är det inte alls slut utan då börjar vi ett nytt moment: nämligen trafik. Det är riktigt mycket nu. Men bit ihop tills det tar slut..sen kan jag bryta ihop. Jag har inte tid att sitta och skriva här med mina kloformade fingrar som är köttiga och onda. Duscha ska jag göra.

Ja.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, ja jag är skitfjantig, jag vet! Cant help it though.

Lycka till med alla examinationer och skit!