onsdag 11 mars 2009

Trött i alla vrår.

Har stått och skjutit i fyra timmar. Man blir ganska trött i både kropp och knopp av det. Helt slut känner jag att jag är. Helst i ryggen och benen och händerna och hjärnan.

Jag köpte godis i måndags. Ibland får man det fast det är vardag. Det fanns en sort som hette "Brains". Jag tyckte att det var svinroligt, så jag köpte minst tre stycken. Flera dallriga hjärnor. Daller daller.

Imorgon har vi lektion två av tre i OC-spray. Lektion tre är examination. Igår föreläste självskyddslärarna lite om OC:n. Och smärta. Kul. Kul jul.

Dags att slita upp Thomas från soffan och slita med honom under covers som man säger. Det får bli nån slags film och en massa kramar. Jag gillar att kramas. Jag kramas hellre än att pussas.

Kram kram

1 kommentar:

Therese Hjerpe sa...

Du kämpar på bra Therese. Läste du varit i sundsvall. när kommer du hit igen?vore kul att ses. är ju åratal sen!!