torsdag 26 mars 2009

Ctrl + C från Hannah.

A är för den bästa ASTRID LINDGREN-filmen
"Allra käraste syster"

B är för antalet BARN du vill ha
Två till tre.

C är för ditt favoritCITAT
"Babies are one of my many areas of expertise. Growing up I performed my own circumcision." Dwight K. Schrute -The office.

D är för DRYCK du inte kan leva utan
Jag är nog en "jag tar vad jag får"-typ. Men vatten skulle jag väl säga.

E är för EGENSKAP din partner måste ha
Humor.

F är för dina FOBIER
Naturkatastrofer. Jordens undergång. Döden.

G är för det som gör dig GLADAST
När jag umgås med mina vänner. När Thomas och jag åker på semester. Sommarens finaste dagar. Att skratta tillsammans med andra.

H är för din favorit HOCKEYSPELARE
Wayne Gretsky. (För att han fyller år på samma dag som jag.)

I är för den viktigaste INREDNINGSDETALJEN hos dig
Ljuslyktor. Inget mys utan dem.

J är för den personen du JÄMFÖR dig själv med
Med den där supermänniskan som faktiskt bara existerar i fantsin.

K är för din KÄRASTE ägodel.
Thomas.

L är för något du vill LÄRA dig
Spanska. Att skjuta felfritt.

M är för dina MÅL i livet
Det vet nog varenda en i det här laget så jag hoppar den.

N är för NAMN du helst velat ha
Jag gillar mina namn, jag tror jag behåller dem som de är.

O är för dina största OROSMOMENT
Att inte klara vapenkompetensen innan skolans slut.

P är för ditt mest utmärkande PERSONLIGHETSDRAG
Att jag antingen är superseriös när jag är seriös eller supergladnär jag är glad.

Q är för det ord på Q du kan komma på
Quissling.

R är för RÅD du brukar ge andra
Att försöka klara sig själva innan de blir beroende av andra.

S är för den mest överskattade SPORTEN
Gång.

T är för det vanligaste TIDSFÖRDRIVET
Städa. Tv. Hundpromenad.

U är för den bästa UTOMHUSAKTIVITETEN
Sitta ute och dricka öl i glada vänners lag. Festivala.

V är för den tråkigaste VARDAGSSYSSLAN
Hänga tillbaks nytvättat i garderoben. Blargh.

W är för WEBSIDA du dagligen besöker
www.polis.umu.se

X är för din favoritkaraktär i XENA
Eh....

Y är för hur YTLIG du är på en skala 1 - 10
Jag vill nog säga inte alls särskilt ytlig. Kanske när det kommer till mig själv.

Z är för vad du helst vill se på ZOO
Apa.

Å är för din ÅLDER
23.

Ä är för vad du vill ÄNDRA på i Sverige
Klimatet.

Ö är för ÖGONGODIS du inte kan äta dig mätt på
Stringemil.

Inga kommentarer: