söndag 29 mars 2009

Fult blir fint.

Tänk att saker som varit fula och helt fel plötsligt blir fina och helrätt?
- Haremsbyxan, stora glasögonbågar, moonboots.

Människan är märklig.

-------------------------

Nåväl.

Har haft en myckt trevlig helg tillsammans med Sandra. Vi har ätit fjorton kilo godsaker, varit på Strömpilen, befunnit oss i stan och härjat på Schlager. Trivsamt. Så kul att kunna umgås längre än en dag också. Känns lite mer som förr. När vi hängde i stort sett tjugofyra timmar om dygnet. Jag gör gärna om det! :) Kom och hälsa på mera!

Jag har sjuk ångest inför uppskjutningen på onsdag, som jag är övertygad om att jag inte kommer att klara. Jag har ångest över att det är måndag imorgon igen. Jag har ångest över att det är en massa veckor innan jag får sluta för sommarlovet. Och jag har ångest över att snön bara vräker ner. Av våren syns inte en suck.

Suck.

Inga kommentarer: