onsdag 18 februari 2009

Men när jag kommer hem ska jag sova.

Jag är svinigt trött. Jag känner att det här kommer bli en raka-vägen-hem-och-kasta-mig-i-soffan-hela-dagen-dag. Inte helt kanske. Ska nog ta en promenad med Selma först, så hon blir nöjd och glad. Efter det ska jag kasta mig på soffan och titta på Vänner. Intresseklubben antecknar....

Har träningsvärk idag. Ontskönt. Braont. Bra.

Nu är det en timme till tentan. Tänkte läsa lite och förbereda mig lite mentalt tänkte jag.
Man ska ju göra sånt har jag hört.

Det är faktiskt "bara" 15 minus idag. Det tar sig. Igår var det 27. Jag har faktiskt förvandlats till en Umeå-idiot. De cyklar no matter what. Det trodde jag aldrig att jag skulle göra. But I do.

Nu märker jag att jag går på extrem tomgång. Det är dags att lägga näsan i böckerna för ett sista finslipande av kunskaperna.

Wish me luck.

Inga kommentarer: