tisdag 17 februari 2009

Hit och dit och lite längre ändå.

Idag är det en såndär "hattig" dag:

8-10: Självskydd på Iksu
10-13: Hem, äta, rasta hunden, läsa lite
13-15: Redovisning mental förberedelse inför polisyrket
15:45: Cellprovtagning
17-> : Tvätta, laga mat, läsa, läsa läsa.

Imorgon är det dags för tenta igen. Handlar om unga lagöverträdare samt alkohol lagen och LOB (lagen om omhändertagandet av berusade personer). LOB:ar är ju en bland de vanligaste arbetsuppgifterna man får.

Känner mig inte peppad, men jag ska läsa riktigt bra ikväll hade jag tänkt. Jag ska försöka klara den här tentan också. Hittills har det blivit precis som om det gått sämre och sämre för varje tenta. Jag måste skärpa mig.

Nu kokar potatisen (JA jag kokar faktiskt potatis!!) Dags att engagera sig i maten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Cellprov tagning verkar vara the thing för den 17de februari..

Lycka till på tentan imorgon! You can do it! Puss o kram! /Vic

Anonym sa...

hmm, LOB ...
Tur att man är trevlig när man är full ;D