måndag 15 december 2008

Magrutor.

Har jag fått.
Nej. Det har jag inte.

Idag har jag däremot avverkat en tenta samt två timmar på IKSU tillsammans med Stina. Min officiella skoldag var slut klockan 08.45. Hel okej.

Imorgon kompenserar vi det med fyra timmars självskydd, vi ska börja med batong. Kommer ju med all säkerhet bli intressant.

Därefter ska vi gripa en kille och göra husrannsakan och förhöra honom. Han är misstänkt i en ganska otäck misshandel, med hatmotiv. Så jag räknar nog med en hel del motstånd från den misstänktes sida.

Det finns inte ett spår av kommentarer till mina inlägg längre, men jag räknar helt iskallt att ni fortfarande läser. Jag vet ju hur man gör: man läser bloggarna med orkar inte kommentera alla gånger.

Nu ska jag dricka saft, för det är tufft.

2 kommentarer:

Bjoerling sa...

Kommentera kommentera kommentera

Anonym sa...

Här ... (sådär morgontrött som vid närvarokontroll första lektionerna när man gick i skolan). ;)