söndag 14 december 2008

GTF.

Jag klarade GTF-tentan. Sjukt nöjd. Man tar ett steg i taget. Nu har jag sjukvårdstenta imorgon och den stora momenttentan om en vecka. Det närmar sig sakta men ganska säkert ett slut på det här momentet. Jag kan inte nog poängtera hur skönt det ska bli med lite julledighet.

Efter jul börjar momentet grupprocesser. Tror att det kan bli ett ganska lugnt moment innan trafikmomentet börjar.

Har fått de nya klasslistorna. Jag hamnar i klass D för tredje gången. Hamnar i samma studiegrupp som en kille jag delat grupp med i ettan. Också skönt, man vet iallafall hur en person fungerar att jobba ihop med. Hamnar också med ena halvan av vår klass som jag gått med nu. Jag känner mig betydligt lugnare i själen inför nästa klass än vad jag gjorde nu inför termin två.

Vi har dock några veckor av termin två kvar efter jullovet. Den 19:e januari börjar jag i termin tre. Känns lite konstigt att gå kvar med sin gamla klass efter jul och helt plötsligt byta termin och klass sådär efter en helg.

Termin tre av fyra. Tiden går ju faktiskt mer framåt än bakåt.

Inga kommentarer: