tisdag 16 december 2008

AAAJJJJ!!!

Precis så skulle mina muskler skrika om de kunde. Exakt varenda en av dem. Efter mördarpasset på IKSU igår med Stina har jag en dundrande träningsvärk. Efter dagens pass med fyra timmars batongutbildning så kan jag inte säga att kroppen har mindre ont. Totalt tvärtom. Det var den jobbigaste självskyddslektion jag hittills haft, fysiskt räknat. Om mitt ingående saldo var lika mycket som jag har träningsvärk idag så skulle jag vara miljardär flera gånger om. Synd bara att det inte fungerar riktigt så.

Träningsvärk är skön dock. Det är kroppens sadistiska sätt att förmedla: bra jobbat.

Gripandet, husrannsakan och förhöret gick bra idag. Jag och Sara körde husis, och fick beröm för vårt organiserade sätt att genomsöka lägenheten. Känns bra.

Nu BORDE jag:
- Läsa kriminalteknik
- Diska
- Läsa mina gruppmedlemmars fysrapporter till morgondagens lektion

Nu SKA jag:
- Göra inget av ovanstånde.

Soffläge.

Inga kommentarer: