onsdag 10 december 2008

Lite innan-jul misär.

Min hals blir bara sämre. Har feber om nätterna. Thomas har ont i magen, och har haft det sedan igår.

Vi var två helt förstörda människor igår. Vi gav nästan upp det här med att vara vaken vid halv åtta. Lyckades däremot hålla oss uppe till tiotiden, då kastade vi in.

Thomas ligger fortfarande i sängen stackarn. Han gjorde ett försök att kliva upp för en timme sedan, men magen var väl inte så rolig så han gick och la sig igen. Jag har knaprat alvedon och jag måste försöka ta tag i att fika, klä mig och åka ner på Umestan.

Hade inte lektionen varit så jävla obligatorisk hade jag stannat hemma. Men som jag sagt förut, ingen har räknat med att man kan bli sjuk på polisutbildningen. Skitsnack.

Jag är sjuk och sur, men det är bara att pallra sig iväg. Vi har ju bara en lektion mellan ett och tre idag så jag får vara glad för det.

Onsdag?

Inga kommentarer: