måndag 13 oktober 2008

Jävligt baby.

Sjuk och jävlig - det är jag.

Har varit vaken ganska noga räknat exakt hela natten. Hela förra veckan vaknade jag runt fyratiden och låg och vakade till halv sju när jag ska upp. Nu har jag som bekant blivit sjuk, igen, och fått en hosta som inte ger med sig. Inatt har jag hostat och hostat och hostat. Gav upp vid tretiden och tassade in till vardagsrummet och kollade på tolv avsnitt av Vänner. När Thomas vaknade så återplacerade jag mig i sovrummet, för att inte sova i ännu ett par timmar. Nu är klockan 13.30 och jag har officiellt sett gett upp.

Ska försöka få något gjort. Ska försöka plugga till tentan som är på fredag. Men jag kan nästan lista ut hur bra det kommer gå när jag fått noll sömn och bara hostar och hostar.

Jag förstår inte vad det är med mig och mitt immunförsvar. Jag är sjuk jämt. En polis kan inte vara sjuk jämt.

Jag känner mig faktiskt helt värdelös.

Inga kommentarer: