onsdag 15 oktober 2008

And I miss you....baby.

Jag saknar en massa för mig betydande människor. Jag ska försöka namnge alla:

Sandra min Sandra Sjödin
Jennie Andersson - med hela familjen
Mamma och Pappa Linde
Mormor och Morfar Olsson
Nils Conny "Ödlan och brorsan" Olsson
Jenny "Bettan/Peppe" Olofsson
Staffan "Jannemannen" Remes
HannahoJoeloJohanoFeliciaoFredrik (de är ju nästan som en person)
Sofie "Enligt mig varken Soffan eller Fiffi" utan mest Sofie Jacobsson
Klara Barbro Ingeborg Resare
Emma "MAMMAAAAPAPPAAAABAAAAARRRN" Ödlund
Victoria "Vicci" Carlquist
Ann "Ann" Hultman
Maria "långt borta" Gilpatrick
Johanna "Elis" Eliasson
Christian "HC" Edström
Nils "detärvarmt" Andersson

Nu har jag säkert glömt nån skitviktig. Ta inte illa upp - slå mig istället.

Jag vet inte varför jag var tvungen att sätta smeknamn på dem, men det kan ju vara roligare så. Har bestämt mig för att jag ska lyckas träffa alla tillgängliga parter när jag kommer hem nästa vecka. Skitbra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag saknar Therese min Therese Linde!

Anonym sa...

Lustigt att det blev just våra två alteregon och inte gamla goa Perkulator eller så! haha.. =)
Man saknas på dig här hemma också, surt att jag jobbar både fred och sönd denna helg, lär ha rätt fullt upp om man så säger, men det vet vi ju att du också kommer ha, sådeså!
Therese "Borgarn" Linde