onsdag 3 september 2008

Tomtebomys baby.

Okej.

Hej!

Sitter i mitt och Thomas bohag på Älvans väg 127. Och trivs. Har hunnit komma in i pluggådran igen vare sig jag velat eller inte och trots det faktum att jag och Stina inte går i samma klass nu så funkar det riktigt bra. Jag gillar min nya klass med. Den är rolig.

På dessa tre dagar har jag hunnit haft akutsjukvård, vapentaktik, förhörsteknik, processrätt, genomgång av polisens allmänna spaningsregister och förhörsteknik. Pang på bara sådär.

Imorrn har jag akutsjukvård och orientering. Intressant?

Lägenheten är ljus och fin. Bra planlagd. Lite lite garderober, men det går att ordna själv.

Känner att jag sitter lite knäppt med ryggen, så jag orkar inte gå in på något ämne sådär ordentligt som man borde. Blir lite Kära dagbok av alltihop.

Jag saknar er därhemma redan. Syrran håller jag på att sakna ihjäl mig efter. Och Sofie. Och Jenny. Och Hannah. Och Sandra. Och ALLA vänner som är värda att sakna!

Men tänk så mycket rocka på det ska bli när jag kommer hem och härjar med er igen!

Nu ska jag hjälpa min man.

Puss på er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, distansförhållanden är sämst. Jag har kommit på en skitbra ide som gör att vi kan få vara tillsammans ett tag i alla fall! Min farbror jobbar på torget som försäljare i Umeå, och jag kanske ska åka upp och jobba hos honom i en vecka. How does that sound huh hun? ;D