måndag 22 september 2008

Success baby.

En sån härligt lyckad helg det blev!

Fredagen fördelades på: middag hos mamma och pappa, påhälsning hos syster, övernattning hos Sandra på Nackstavägen 54 A.

Lördag: Jag och syster åker till älskade älskade mormor. Som mår så bra nu. Som är fin i håret och som berättar roliga historier från förr så hon får smittande skrattattacker. Det är min mormor. Hon skrattar nästan jämt när hon pratar.

Kvällen blev en lyckoträff. Jag, Vicci och Jenny käkade en mindre nobelmiddag som jag tror att jag fortfarande står mig på i åter en vecka. Sofie äntrade vid tiotiden och vi drack upp fyra flaskor vin. Till att börja med.

Det var en sån där rolig kväll på krogen. Såna brukar vara få och sällan. Men nu blev det helt underbart roligt. Jag har träningsvärk i magen för att jag skrattade så mycket. Det säger ju hur sjukt kul vi hade, eller hur sjukt otränad jag är. A little bit of bägge två skulle jag gissa på.

Jag drack O´learys till konkurs så förstår ni som inte var med mellan tummen och pekfingret hur mycket jag drack.

Idag är det vapenträning igen. Sista lektionen innan vi börjar skjuta på allvar. Jag borde verkligen gå nu, annars missar jag min buss.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, vad säger man? Jag har också helt vansinnigt ont i magen. aj aj aj.. fast även överallt annars efter två (!) påhälsningar i häcken i skönsberg samt skateboardåkningen i lägenheten. Sargad tjej, verkligen!

Emma sa...

hmms jenny, påhälsningar i häcken? Fan vad jag är avundsjuk. Dumma ni som har så kul :(

Anonym sa...

Åh, vi får köra en favorit i repris i helgen! ;D