onsdag 13 augusti 2008

Holm baby.

Sitter och väntar på att Sandra ska dyka upp med sina föräldrar. Hon ska visa dem hur hon ska bo. Skumt! Skumt att komma och hälsa på Sandra...i vår lägenhet som kommer att vara Sandras ett bra tag framöver. Knepigt!

Igår lyckades jag göra allt jag hade tänkt och lite till: när jag återvände till stan efter att hämtat pappa på Midlanda så kom tre vänliga pojkar vandrandes under mammas och pappas balkong där jag befann mig just vid det tillfället. Den allra blondaste av dessa tre gossar undrade vänligt om jag ville följa med och dricka en öl med dem. De ville jag, och de gjorde jag. Vi hamnade på Irish och hade trevligt och avnjöt två öl. Sedan anslöt sig Thomas efter en dags inspelning och när klockan närmade sig 23.00 for vi hem och var båda nöjda över vad dagen hade att erbjuda just då. De tre vise männen som bjöd med mig vad då Staffan, Anders och Daniel. En trevlig trio.

Idag ska jag som sagt till Holm, ska vara där tills på lördag. På fredag kommer Jenny ut med hunden. Hon vet inte än att jag är strandsatt där så hon måste ta med mig och min hund hem i sin bil. Jag hoppas verkligen att det går. Jag ska nog slänga iväg ett försynt sms och fråga om det är okej.

Alla mina tankar går just nu till min älskade Jenny. Ännu en gång vill jag påpeka att vi finns där för dig i urens och skurens!

Dags att läsa tidningen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar helt orimligt mycket tillbaka också ska du veta!

Linn sa...

Men, nu är Staffan sådär konstig och hemlig igen så jag får ont i magen fast att det är över strunt saker. Orka vara hemlig. :´( Orka förstå folk.