måndag 4 augusti 2008

Fest baby.

Tack, ni som kom och gjorde lördagen till en glad och trevlig festdag.

Ett extratack och en bamsekram till Klara som var den enda (!) som faktiskt hängde med ner på krogen och som dansade röven av alla andra! :) Jag är lite glad att det bara var hon och jag, eftersom det var sista gången på säkert lång tid som jag och Klara dansar skallarna av varandra... Usch, blir lite sentimental nu.

Men, ni som var med på festen är inte sämre för det. Jag älskar er ändå.

Jag älskar inte tjockskallen som tände ljusen i ljusstaken på balkongen. Det har runnit stearin över en stol och mattan på golvet. Det är hemskt, hemskt mycket stearin och det är hemskt hemskt svårt att ta bort. Du är ett jävla nöt, men med alla säkerhet är du en av våra närmaste kamrater så du kan ju köpa en ny matta åt oss så blir vi glada.

Det är inte fel att skvallra heller, om du som läser (om nån läser?) vet vem det kan tänkas vara.

Får jag inte veta vem det är inom en vecka får ingen som var på festen igår komma på fest hos oss igen...

....nä. Där ljög jag! :) Klart ni ska komma mina fina vänner. Jag är inte särskilt arg över stearinet...men det är irriterande att behöva städa upp efter nåt smånöt.

Sista veckan och sista spadtagen på polisstationen. Ska bli skönt att vara ledig i tre veckor innan skolstressen drar på. Självklart är sommarvädret ett minne blott när det är min tur att vara ledig, men man ska inte klaga. Jag har ett jobb som jag får vara ledig ifrån, det är det absolut inte alla som har.

Dags att återgå.

2 kommentarer:

Mr. Hc sa...

Tack själv, för inbjudan :)

Sandris sa...

ah; sa synd att jag missade den :(
saknar dej gumms men nar jag kommer hem ska vi ses! :)