onsdag 25 juni 2008

tjugofemte juni.

LÖN
123.456.789:-

Så mycket fick jag inte. Och jag har ju bara jobbat tre veckor i juni så det blev inte ens i närheten. Men innan man betalat alla sina räkningar så kan man ju låtsas som om guldet flödar i några minuter.

Jobbet ute i stinkTimrå går bra. Det finns en hel del att göra så det är absolut inget sitta-och-titta-på-klockan-jobb. Det är faktiskt ganska spännande. Fast det som är spännande får jag inte skriva om...

Thomas har lämnat mig och Selma åt våra arma öden. Han har dragit på festival, och jag är hemmamamma och jobbar. Så är det att vara vuxen.

Eftersom jag nu är van att bo helt ensam i min lilla lya på 18kvm så är det inte så jobbigt att vara ensam hemma i lägenheten med en hund som sällskap. Det är faktiskt och nästan lite skönt. :)

Dags att gå ut en sväng med hunden, sedan blir det pannkaka i säng.

Inga kommentarer: