tisdag 3 juni 2008

Få dagar kvar, två dagar kvar - baby.

Imorgon är det onsdag, och efter onsdag kommer torsdag - så vitt jag vet.

På torsdag kommer äntligen den förbaskade tentan, som jag egentligen inte alls längtar till. Det är skönt att det kommer vara över på torsdag eftermiddag hur som haver. Det är inte alls säkert att jag skriver godkänt, men jag har åtminstone hela sommaren på mig att läsa om det inte går.

Jag är inte så fokuserad nu, som jag borde. Har lite svårt att hålla tankarna borta från mormor och allt som hänt. Hatar när saker som inte får hända, händer. Ingenting av det här hjälper ju egentligen min outhärdliga ångest heller. Det är bara att gilla läget och bita ihop på något vänster.

Idag har jag läst och läst och läst. Så gott jag har kunnat.

Nu tappade jag luften igen.

Måste tralla ner på Ica och inhandla sallad.

Inga kommentarer: