måndag 26 maj 2008

Nudlar baby.

Vad skönt med lön, då kan man låtsas äga pengar tills dess att man måste betala räkningarna. Då är man sådär luspank igen. Hej, nu har jag 400 :- på mitt konto, och äckel-Agria kommer att dra 250 av dem den första. Så jag har jävligt mycket pengar att leva på till den 7:e, då får jag en tusenlapp iaf.

Jag vill inte prata om det, men jag mår så sjukt dåligt så jag vet inte längre hur jag ska bete mig. Vill inte äta, vill inte kliva upp på morgonen, vill inte gå till skolan, vill inte ha en massa examinationer. Vill inte jobba i sommar, vill inte göra nånting.

Känner inte igen mig själv, jag har aldrig varit så här.

Måste läsa.

4 kommentarer:

Hannah sa...

We älskar you everybody. Snart är skolan slut. Stå ut tills dess! Så tar vi prima grillkväll när du är fri igen! LÖVER!

Anonym sa...

Kan ju bara hålla med Hannah, det kommer bara svischa till nu så är det klart! Sen kanske du får guld-chef i sommar som tycker att "Men klart du ska åka hem, det är ju så fint väder och här finns inget att göra" du ska se att det blir grymmens! Vi sliter tillsammans, Spark i röven! Många kramar

Unknown sa...

Vill mest ge dig en stor varm kram!

Anonym sa...

Ja du gumman kan inte mer än säga att jag förstår så himmla väl vad du går igenom hua ligen det är inte lätt. Men ni har ju varandra i alla fall och oss vänner.. hm kan sammla burkar åt dej .... puss o kram