måndag 5 maj 2008

Helt okej baby.

Jag klarade livräddningsexaminationen! Väldigt nöjd tjej! :)

Tiden som vi var tvugna att klara var 7.00 min. Jag körde på 6.59! Ojoj. Nära ögat. Några klarade det inte, och de blev ledsna och besvikna på sig själva. Stina anklagade sig själv så jordans mycket och började till och med prata om att hon inte kommer bli en bra polis. Jag förstår henne, jag skulle ha reagerat på precis samma sätt. På onsdag finns det chans att göra om det igen, jag sätter pengar på att hon klarar det!

DESSUTOM, fick jag tillbaks tentaresultatet på kriminologin: G. Skitnöjd.

Det är minsann inte slut där; vann 25 spänn på en trisslott också. Tror nästan att jag ska fira med en banan dagen till ära.

Imorrn blir en till såndär dag man inte vill veta av: intervallträning i uppförsbacke. "Spring tills ni spyr", sa vår lärare. "Fuck you", sa jag..väldigt, väldigt tyst.

Nu ska jag titta på dåliga tv-program.

1 kommentar:

Anonym sa...

CONGRATZ!!! Härligt, bra jobbat gumman, sa jag inte det kanske va?
Du knäcker! Kram