onsdag 21 maj 2008

French baby.

Skulle skriva fräsch, men jag blev fransk.

Har varit ute och sprungit, som en idiot. Känns bra, kan man äta skitmycket CHIPS! Nej. Jag har faktiskt inga, och planerar inte att köpa några heller. Det blir därmed dubbla plus för mitt atletiska jag!

Imorgon kommer Thomas O'Malley hit, och det ska bli mysigt att ha nån att ligga och puttas med i min lilla nittiosäng.

Jag skrev ett långt, ganska ....skitsamma. Musten bara rasade iväg, och jag suddade allt. Nu är det bara min egen lilla åsikt som får ligga och puttra.

1 kommentar:

Emma sa...

Jag fattar ju inte hur man svarar på en kommentar! Så jag skriver kommentar jag med ;) Lätt att vi styr upp något. Jag och john kaaaaanske kommer till umeå den 5:e juni! Är du hemma då? alltså hemma i som i umeå ;) Jag kommer hem hela juli så vi kanske ses då om inte annat? Kan vi inte styra ihop en skitstor fest? Typ hyra lokal o bjuda massor med folk? hehe saknar dig massor med! kraaam!