onsdag 20 februari 2008

She has no time.

For you now. Tack Keane. Fortsätt knarka.

Jag har idag gjort klart två arbeten som ska vara inlämnade på fredag. Fan vad jag är bra. Hurra hurra hurra! :) Nej, men på riktigt: det känns mycket bra. Slipper jag sitta och svettas om det på fredag.

Idag har vi haft akutsjukvård - lektion på förväxlingssjukdomar som kan vara bra att veta symptomen på eftersom i vårt fall kan det ofta röra sig om alkohol- och drogrelaterade problem men ibland kan det vara nåt annat. Som diabetes eller epilepsi. Har gått in lite på skallskador och andningssvårigheter vid olyckor också. Intressant, men låååång lektion. Sen hade vi världens kortaste men tråkigaste intro till mental träning.

Imorrn ska vi arbeta lite i gruppen inför en redovisning på fredag. Sen har vi styrketräning (JAG BÄVAR OCH KOMMER INTE KLARA ETT SKIT), sen har jag livräddning. På kvällen ska jag tvätta. Yes. Det är ju alltid lika hett!

Nu är det dags för mig att bege mig till skolan igen. Ska beställa lite studentkläder och vara nörd och gå med i idrottföreningen. Yeah baby. Polisutbildningens IF liksom!

Vahettere. Kom på en sak: Det stör mig otroligt mycket när personer med handsfree går och håller upp telefonen vid hakan.....Why the handsfree?

Idioter.

Inga kommentarer: