onsdag 27 februari 2008

Bara för att skriva något.

AVSLUTA MENINGARNA

1. Jag har insett att min senaste kyss..inte var så mycket att inse. Men den var härlig ändå!

2. Jag lyssnar på...Sigur Rós - just nu

3. Jag pratar...mycket när jag väl sätter igång

4. Jag älskar/tycker om...Thomas, vänner, familj, you name it!

5. Min(a) bästa vän(ner) är...de bästa man kan tänka sig!

6. Min första riktiga kyss...var blöt och slafsig.

7. Jag avskyr när folk frågar... om jag ska ge dem böter när jag är färdigutbildad.

8. Kärlek är...något som behövs mycket mer av i världen.

9. Någonstans, tänker någon på...mig? :)

10. Jag kommer alltid att...tycka att tidiga mornar är straffet till mänskligheten.

11. Jag är hemligt förälskad i...Spindelmannen!

12. Sist jag grät var...allt jobbigt.

13. Min mobiltelefon är...blå till färgen.

14. När jag vaknar på morgonen...är jag skitsur.

15. Innan jag går och lägger mig... kollar jag på Scrubs eller Seinfeld.

16. Just nu tänker jag på...att jag är trött och ska borsta tänderna.

17. Bebisar... är små och ganska gulliga.

18. Idag har jag...åkt buss skitlänge.

19. I kväll har jag...läst en BRÅ-rapport om misshandel.

20. I morgon kommer jag...vara i skolan och träffa min studiegrupp och träna.

21. Jag vill verkligen...sova nu.

Inga kommentarer: