söndag 10 februari 2008

Ny polisfest - without the scandals.

Igår tog jag mig iväg till en klassfest/inflyttningsfest.
- Jag hade bara roligt.

Har liksom känslor för det här stället, för människorna, för utbildningen. Det här gör mig på nåt vis hel. Det kanske låter som om det jag har därhemma inte är tillräckligt. Men det är inte så. Det här är den sista lilla pusselbiten som sätter los grandos finalos för mitt liv. Ni kan inte ana vad mycket som pågår i mitt huvud och mitt hjärta just nu. Helt otroligt. Världens bästa känslor.

Som sagt ovan; igår var jag på fest med klassen. Det var urtrevligt. Började kvällen hos Kristoffer och hans tjej (Kristoffer går i min basgrupp), där vi slötittade lite på det tragiska splitter som är kvar av Schlagerfestivalen, drack vin och pratade. Kvällen slutade, och natten började på studenthaket Corona. En krog mitt på universitetsområdet. Och det är verkligen det perfekta stället för oss som gillar att dansa. It really is. Så vi dansade bort natten och var lyckliga. Superduper.

Idag är jag däremot lite lägre. Jag har blivit lite förkyld av att vandra hem igenom skogen. Blött och jävligt blev det äventyret. Men det håller väl kanske inte sig så länge? Hoppas.

Imorrn har vi en lektion. Mental träning. Till veckan börjar vi äntligen med självskydd och livräddning. Sweet.

Inga kommentarer: