lördag 9 februari 2008

Memory lane.

Såna här dagar då det inte händer så mycket tänkte jag delge er några godbitar från min helgon-dagbok.

Daterat: Måndagen den 9:e februari 2004 kl 22:29 (från dagboken på helgon, för fyra år sedan)

ja. nu har jag hittat min drömkarl. fast bara i min ringa fantasi. men jag har bestämt mej för hur han ska vara iaf.

-han ska inte vara så jättsnygg. lite ful ska han vara. då får man ha honom för sig själv (=
-han ska ha starka armar och bred humor.
-stentuff ska han vara. beskydda mej från allt som jag är rädd för.
-hålla min hand när jag gråter.
-han ska inte vara blödig, men han ska kunna visa sina känslor på ett diskret sätt.
-han måste gilla hundar. och han måste massera mina axlar när jag när som helst ber om det... --han ska laga jättegod mat och han måste kunna grilla på sommaren!
-han ska vara proper när det krävs, en kostymkille fast ändå inte.
-han ska överraska mej ibland. men inte för mycket. det är jobbigt och blir trist efter ett tag.

ja, det är väl det jag kommer på. få se om han dyker upp i hallen....

---

Tycker att jag lyckats ganska bra på de flesta punkterna. :) Nu tycker jag ju inte att Thomas är lite ful. Han är bara fin! :)

1 kommentar:

Bjoerling sa...

Tyckte väl att det där stämde in ganska bra på din kille :)