fredag 8 februari 2008

Kronlund.

Hemkommen - till Umeå.

I två dagar har jag umgåtts med mina studiekamrater. Vi har varit åtta mil inåt skogarna utanför Umeå och lekt en massa. Vi har löst gruppuppgifter, badat bastu och skrattat en hel del. Det är en bra klass jag har. Klass 1D. I like. Idag var min enda lektion inställd så jag har haft en soft dag. Träffat på Loyalguard som stannade och käkade på Umeås sämsta pizzeria, alla kategorier. Har lånat ut min kamera. Känns lite jobbigt, men det är ju inte så att jag inte litar på dem. Och Thomas vet att det är kört om nåt händer med kameran. Då blir det väldigt lite kärlek men jävligt stryk.

Just nu i skrivandets stund så håller jag på att tvätta. Alltid samma fördel det där med rena kläder.

Nej, nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva om. Har inte hänt så mycket, och det är ingen idé med onödigt ordbajseri.

Imorgon blir det klassfest med 1D. Ska nog se till att ha det skoj. Kommer hem-hem på torsdag, så först till kvarn om ni vill hitta på nåt! :)

Adjö.

Inga kommentarer: