onsdag 13 februari 2008

All hjärtans vadå?

Jag är fortfarande sjuk, men har begett mig till Sundsvall för tröst.

Fast är ganska tråkigt att vara här också. Thomas jobbar...och imorrn på alla hjärtans dag ska han repa. Sjukt romantisk kille jag har...

Har gnuggat lite gitarr nu. Så nu värker fingertopparna så där härligt som de bara gör när man inte spelat gitarr på ett tag. Kom på hur mycket jag saknar musiken när jag väl började plinka igen. Det slog mig också att jag saknar ett piano JÄVLIGT mycket. Men ett sånt får ju inte plats. Kanske om jag tar bort en av mina bokhyllor. Man får se.

Skulle egentligen behöva gå på Ica, men jag har ju inga nycklar så jag kan låsa. Thomas har dem med sig på jobbet. Nödvändigt.

Ska väl hitta nåt att äta. Kanske gör jag en grym omelett.

2 kommentarer:

Hannah sa...

Orka fira alla hjärtans dag. Kom över och kolla på film med paret som inte bryr sig. :)

Anonym sa...

Skriver igen =) Jag är ju också jäkligt romantisk! Drar 60mil från min karl när det börjar nalkas gulledagar!