tisdag 7 april 2009

Fridag.

Idag är vi lediga, och det gör mig gott. Men egentligen måste jag tentaplugga till tentan på Skärtorsdag. Kul jul....påsk. Men det som har något ont som inte har något gott med sig: Efter tentan på torsdag anländer min Sonja till Umeå. Hon ska hänga med mig hela påsken, och det känns så underbart roligt. Vi har inte träffats på tre år! SOM jag saknar henne!

Däremot är det lite trist att inte komma hem över långhelgen i påsk, men nästa helg tänkte jag göra ett hembesök faktiskt. Två helger som jag ser fram emot.

Idag ska jag på Iksu en kort sväng, sedan ska jag ta ut Selma i skogen och njuta lite av solen. Sedan blir det plugga plugga plugga idag. Och plugga plugga plugga ikväll.

Åh åh åh: i söndags var jag, Thomas och Daniel på paradisbadet i Övik. En dag som verkligen behövdes! Hade så himla kul och det var som om allt det tråkiga blev undanskuffat om så bara för en dag. Ska göras om!

Nu ska jag nysa och duscha.

1 kommentar:

Sofffi sa...

Åh, baranasinnet finns kvar. Man blir nog aldrig för gammal för paradisbated. Slip and slide babay, slip and sldie ;)