fredag 20 februari 2009

Dagens.

Dagens låt: Ex-girlfriend - No Doubt
Dagens mående: Helt okej. Lite småtrött och skitig. Men om jag duschar och blundar ett tag så ska det styra upp sig.
Dagens frisyr: Har dragit bak hela skiten med ett diadem så man inte ska se hur fett det är.
Dagens smink: Mascara.
Dagens klädsel: Jeans. Vit t-shirt. Så jävla 90.
Dagens roligaste: Thomas kommer hem, och Johanna och Fabbe kommer och hälsar på.
Dagens planer: Städa, tvätta selmas leksaker, duscha, raka benen.
Dagens vill ha: En miljon kronor. Som alla andra dagar.
Dagens saknad: Solen.
Dagens drog: Hasch. Inte för min del, men vi har pratat en hel del om det idag.
Dagens tråkigaste: Kliva upp i morse.
Dagens finaste: Selmas snöbeklädda nos.
Dagens måste: Duscha.
Dagens dricka: Juice, hittills.
Dagens köp: Mjölk och chips.
Dagens lunch: Har inte blivit äten än.
Dagens kärlek: Ger jag oavkortat till mig själv. Det behövs ibland.
Dagens skratt: Åt Arvid, men nu minns jag inte vad han sa som var roligt.
Dagens tanke: När jag stod och dammsög dammsugaren tänkte jag: "Det måste finnas viktigare i livet än det här?"

Inga kommentarer: