fredag 23 januari 2009

Man vill ju vara en hel människa.

Vill man inte det?

Det är Fredag och det är fest. Nej, det är det inte. Sitter i mjukbrallor och en tröja med storlek större och dricker ett glas vin. För mig själv. HEMSKA SAKER! Det är så det börjar, när det går utför. Hade världens minsta lilla kiss-skvätt kvar i flaskan så då fick det bli ett glas vitt. Hade hellre ätit en massa choklad och sånt. Men jag ids inte gå ner på Ålidhem och inhandla sånt. Vin blir det. Basta. Bara ett litet glas. Sedan blir den en liten dusch nässpray i näsan och sen blir det fanimej sängen.

Var bortbjuden till Daniel och hans vänner på middag. Hade så hemskans gärna velat gå dit, men jag måste verkligen pyssla med min uppgift på barnkonventionen. Blev riktigt glad av inviten. Det tar sig sa mordbrännarn.

, jag måste hämta nässprayen, jag håller på att snora ner halva lägenheten nu.

Far du i livet väl.

1 kommentar:

Carolinè sa...

Och jag som skulle säga grattis igår :( klantiga mej