torsdag 8 januari 2009

Kusin Vitamin?

Kanske har jag någon slags vitaminbrist, järnbrist, zinkbrist, hjärnbrist? Men något måste det vara eftersom jag har lyckats blivit sjuk i stort sett en gång i månaden sedan jag flyttade hit. Alltid är det något. Och ofta måste jag vara borta från skolan. De kommer snart inte vilja ha mig där, de kommer att tycka att jag är svag och sjuk.

Kanske borde jag gå till en läkare så att någon får ta reda på varför jag blir så lätt sjuk. Varför jag alltid drar på mig dessa hemska förkylningar och magproblem och febrar och sånt.

Kanske borde jag gå och sova nu. Jag sov inte inatt.

2 kommentarer:

Carolinè sa...

hej gumman
Jag tänker på dej

Anonym sa...

Helt ärligt så tror jag att det är miin typ av läkare som du borde fundera på att besöka. Jag kan ge dig massa tips. :)
Tänker på dig twentyfoureseven. Massa kramar.