onsdag 21 januari 2009

Kool and the gang.

Jag somnar inte på kvällen, jag vaknar way to early och jag somnar inte om. Jag är fruktansvärt tacksam att jag bara går till tre idag. Då ska jag hämta mina beställda böcker på OK och lägga mig i soffan och läsa tills jag somnar litegrann. Egentligen är det ju helt fel. Jag borde försöka hålla mig vaken så jag kan sova på kvällen. Men på eftermiddagarna är det ofta helt omöjligt att hålla sig vaken. Det är ett gissel det där. Min hals är också det. Jag har haft ont sedan efter nyår nu. Snart måste jag gå till en läkare.

Jag ska nog sluta gnälla snart. Jag hatar mig själv när jag är bister och ledsen och neråt. Jag lovar att jag ska vara glad och sprudlande, snart igen.

Allt har sin tid.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker att din ide är den bästa jag har hört på länge! Låt oss gräva ner oss under en sten och ligga där och mogna lite. Sen kan vi vara fit for fight igen!

Vet du, det här är helst sjukt. Är inne på min tredje natt nu. På dom två föregående har jag sovit typ 3 timmar/natt och i natt inte en enda minut. Bokstavligt talat. Så idag ska jag sysselsätta mig med de diverse aktiviteter såsom städning och diskning. Grreat!

Saknar dig jättemycket. Vem vet, kanske står jag utanför er dörr med en liten röd rosett runt halsen och ropar "SURPRISE"!