fredag 16 januari 2009

Glada tanke.

Är så hemskt glad för Cajjos skull (Sandras storasyster) - att hon ska bli mamma om ca 198 dagar! :) Då har hon en liten knodd när jag tar examen. Spännande!

Har varit ganska duktig och skrivit ihop lite frågor till seminariet som börjar 13.15. Nu ska jag väl ut i kylan och rasta Selma en sväng, sedan är det dags för sista dagen i termin två. På måndag börjar jag i trean. I en ny klass, igen. Trean. Det är näst sista terminen på utbildningen det. Det betyder att det är ett år sedan jag började, och hälften är avklarad. Swoosh.

Fick veta att de som inte klarat akutsjukvårdstentan har fått ett mail om detta, och de som klarade den har inte fått något mail. Jag var sjukt nervös när jag såg att jag fått två nya mail imorse. Har aldrig blivit så glad över reklam-mail någon gång. Men när de säger så där så känns det som om de har fel mailadress och att det inte har kommit fram eller så. Känns säkrare när man får gå och hämta tentan och ha den i handen.

Precis vad jag ska göra efter lektionen. Min sista lektion som tvåa. Nu väntar trean:

- Mördarhinderbana
- Pepparspray
- Uniform

Skräckblandad förtjusning.

1 kommentar:

Carolinè sa...

Tack så mycket gumman :)
Lycka till med nya klassen du kommer klara det med glans pöss o klam