söndag 7 december 2008

Sweden in Stockholm.

Produktiv helg:

+ Har byggt ett mickstativ utav lite frystejp och ett surround-ljud-stativ.
+ Har byggt ett puffskydd av en tavelram, gamla strumpbyxor och två hårsnoddar. (Notera bildbeviset nedan. Lägg också märke till den lilla detaljen av benen på strumpbyxorna helt smickrande får vara kvar och att jag har lagt en precis lagom tjock dvd-säsong av Scrubs för att micken ska stå lite stadigare. Att allt detta måste placeras på två köksstolar för att komma upp i en lagom nivå är fantastiskt. Pricken över det hela är naturligtvis att jag måste bära mina poliskängor för att nå upp den där sista ultimata centimetern.) Jag måste säga att jag är nog mer imponerad än Thomas över mitt bygge.

+ Har dessutom spelat in lite musik i vår alldeles hemmagjorda studio som nu förutom våra suveräna gadgets här ovan består av ett stycke dator, en pod och en gitarr inkopplade i en garderob i sovrummet. Jag måste nog säga att vi är liiite mer true än de flesta. Så tveka inte att boka in en inspelningshelg här! Att rasta hunden och laga mat åt oss ingår i det förmånliga priset 2000 kr/dagen.
+ Har städat lägenheten: skrubbat badrum, städat ut skåp, dammtorkat, dammsugit, skurat.
+ Haft lite taco-, och filmkväll med Daniel. Såg Batmanfilmen (the real deal) från -66. Helt oslagbar.
+ Härjat med hunden i skogen.
+ Fått det eminenta uppdraget att bli personligt tränare åt min eminenta sambo.
Nu ska vi titta på lite Erik & Mackan och somna gott efter att ha varit produktiva, kreativa och fräscha en helg helg. Imorrn är det måndag. Igen.

Inga kommentarer: