måndag 1 december 2008

I want to go to the zoo.

Got to go, got to go to the zoo...

En herrans bra helg har jag tillbringat hemma. Hunnit med att träffa Sandra och hennes alldeles fantastiskt lilla hundvalp Hero. Hunnit träffa mina fantastiska Sofie och Jenny. Har hunnit festa med fantastiska människor.

Hann inte plugga så mycket. Fy på sig.

Det är ju sån skillnad på att bo hemma och gå på krogen varje helg och se samma människor varje helg än om man bor en massa mil bort och kommer hem ibland och får avnjuta tiden tillsammans med människor som man inte annars hinner sakna på samma sätt som när man bor närbeläget.

Nästa gång jag kommer hem är det dags att fira jul. Tiden sprakar ju iväg som ett spett. Den 19:e är det dags för den fruktade isvaken, så vi får väl se om jag överlever till jul. Eller om någon måste såga upp mig ur isen.

Ska bli intressant hur som haver. Imorgon har vi en föreläsning om hatbrott.

Dags att dra en lov till dr. Dängrot?

1 kommentar:

sandraeklind sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.