torsdag 20 november 2008

Självförtroendeboost.

Jag klarade examinationen i handfängsel och intsättning i bil - galant! Ruggigt stolt över min bedrift. Verkligen. Stolt över mig själv. Nästan på gränsen till mallig, men det ska man inte vara så jag behärskar mig så pass att det inte tippar över.

Hur som haver: är nog första praktiska momentet jag har examinerat och varit komplett nöjd efteråt. Annars har det upplevts lite som att jag klarat det precis på gränslinjen. Skönt. Jag ska låta den här känslan få sjunka in och ta sig i hjärtat. Sen ska jag plocka fram den när allt börjar te sig jobbigt igen.

Imorgon ska vi tydligen träna oss på upplopp samt våldsamt upplopp. Ska bli intressant. Intressant är det också eftersom det är fredag imorgon. Och Therese har INTE tenta på lördag. Fantastiskt. Som jag ska sova på lördag. Ända till klockan åtta! Tanken är att jag ska hinna träna innan jag möter min syster på stan klockan 12.

Jodå, jag tränade idag också. Och igår. Jag är extremt nöjd med mig själv. Man får vara det när saker och ting är tradiga.

2 kommentarer:

Fröken Ann sa...

Grattis! =) Stolt öve dig!
Men du, man ska faktiskt inte träna varje dag ...
Du får inte gå och bli ett sådant där träningsfreak! Du måste leva också!
Kram gumman

Therese sa...

Tack! :)

Näe, jag vet, och jag tänker på det! Ska inte bli ett freak, jag lovar! :)