tisdag 18 november 2008

Situation Umeå.

I hate it. Schmate it.

Imorrn har vi.. kan ni gissa ordet?---> ***********...i handfängsel.

Vi ska fängsla en person, säkra handbojorna och ta upp personen från marken på max 20 sekunder. Jag har tränat på Thomas ikväll. Det drar på runt 18-19 sekunder, så det är tight. Men det går.

Snart är det lördag, då kommer systeryster hit! Som jag längtar!

Jag är glad att jag inte blir polis i Usa. Då kan man mycket väl få en såndär ful, rund hatt. Maryland tror jag att det var. Såg det på Busted. Fast...Maryland har väl de där kakorna också? Då kanske det är värt att få en ful, rund hatt. Kakor är ju alltid kakor! Åh......kakor.

Jag känner att jag inte riktigt har något samband mellan mig själv och det jag skriver just nu. Det är bäst att sluta så fort som möjligt.

Inga kommentarer: