söndag 9 november 2008

Hej alla barn. Tyst och lyssna på Melker.

Nu är man mosig, trött och lite efterfrusen. Sådär efterfrusen man blir efter man tagit ett varmt bad efter att varit ute i skogen för två timmars orientering. Det är precis vad jag gjort: varit ute i skogen och orienterat i två timmar. Jag och Stina. Var lugn, jag är inte en sån grav hurtbulle så pass att jag ger mig ut och orienterar frivilligt. Självklart är det en uppgift som måste tas i tu med för skolans skull. Nu är det gjort iallafall. Hur skönt som helst. Och skönt var som sagt badet jag tog när jag äntligen kom hem igen.

Fick igen tentan i fredags: klarade den. Examinerade i fordonsplats i torsdags: klarade det.
- Check.

Ännu två saker som biträder skönkänslan.

Något som däremot inte känns skönt överhuvudtaget är att vi har fyra tentor kvar på den här terminen. Tre innan jul. Det är sjukt tight. Egentligen borde jag läsa, läsa, läsa. Och det ska jag.



Med start imorgon.

2 kommentarer:

Carolinè sa...

Härligt gumman

Anonym sa...

Duktig tjej!
Hejja Tessan. Jag står här med pompomsen och hejjar för allt jag är värd!

Haha även att ordverifieringen har bokstäverna flata. Haha roligt.