söndag 5 oktober 2008

Schalgerbaren baby.

YEAH!!

Jag har funnit mitt mekka. Mitt kall.

Schlagerklubben. YES!

Som jag dansade igår har jag nog sällan dansat förr. Det som saknades där var en näve av mina älskade tjejer från svallen. Jag tror ni måste komma hit och uppleva denna eufori tillsammans med mig. I love the place. Stort, dansant och trevligt. Jag dansade oavbrutet mellan elva och två inatt. Helt ofattbart bra. Som en själslig orgasm. Fortfarande helt uppgiven, på ett bra sätt. Pangbra. Chefbra.

Idag är det höstbakis som gäller. Det är verkligen en massa höst ute, och det är höst inuti också. Så bra att jag fick en upplivad lördag så hösten fick kura sig längst bort och in för en kväll.

Ska inte sticka under stol med att jag är lite småtrött på skolan nu. Blir oerhört bra att komma hem till Sundsvall i över en vecka. Ladda upp med min familj och mina vänner. Även om jag ska praktisera på polisen och inte alls vila upp mig på det viset. Istället för att ha höstlov som de flesta som går i skolan så spenderar jag min lovvecka i baksätet på en polisbil. Det är iallafall något annat. Lite variation på paletten som kallas livet. Lite nyansskillnad. Lite distansskillnad.

Jag och karln ska bege oss ner på stan där vi ska inmundiga någon slags form av mat.

You're drowning - I'm running.

1 kommentar:

Emma sa...

haha ja och jag kan tänka mig dig svänga dina lurviga inne på schlagerklubben :)