torsdag 25 september 2008

Paris Hilton baby.

Trodde aldrig jag skulle säga det högt, vilket jag med hjälp av teknikens under inte gör heller, men tänk att leva lite som Paris Hilton ett tag. Bara lyx, pengar, fester, köpa allt man pekar på och inte behöva tänka på något annat än ...näe...inte tänka alls!

Jag tror inte att Paris Hilton har haft orienteringsexamination. Inte den här veckan iallafall.

Men det hade jag, igår. Och det gick bra faktiskt. Trodde jag aldrig. Jag har ju en illa erfarenhet av orientering. Jag vill inte komma ihåg, men jag gör ju faktiskt det. Jag och Matilda Jacobsson hamnade på nån myr på Södra Berget hemma i Sundsvall och hittade tillbaks way efter lektionens slut, samt skoldagens. Nu är det en ganska rolig grej. Jag fick ju lite revansch igår, när jag klarade det.

Hade för övrigt en jävligt hurtig dag igår förutom orienterandet. För efter det cyklade jag raka vägen till Iksu och styrketränade en timme. Cyklade ner till skolan för att göra en kunskapskontroll. Cyklade hem och åt mat. Cyklade ner på skolan och hade lektion. Cyklade hem. Jag måste ha cyklat minst en och en halv mil den dagen. Plus de sköna kilometrarna jag virvlade omkring i skogen.

Idag känner jag av det ganska mycket. Otroligt och sjukt mycket träningsvärk. Det är samtidigt lite skönt också.

Imorgon har jag examination i löpning. Jag är rätt leds på examinationer, men de blir dock allt fler.

Lovade Hannah: (skyll på henne)

5 saker i min frys: kyckling, kanelbullar, potatisbullar, pyttipanna och köttfärs

5 saker i min garderob: En blå t-shirt, en väst, ett par byxor, en klänning och en kamera.

5 saker i min (pappas) bil: En laddare, ett hundskydd, solglasögon, en gps med rolig dialekt och mina örhängen som har legat där hela sommaren.

5 saker i min handväska: En penna och nyklarna till mitt handfängsel. Sen hade jag inget mer där.

5 personer jag utmanar: Jenny, Sofie, Emma, Thomas och Kungen.

Det här var en ganska tråkig lista.

Inga kommentarer: