måndag 21 april 2008

Stay Bamboocha.

Jag är lite småleds på att åka Kustbussen fram och tillbaka varje helg. Varför göra det då, tycker du? För att jag längtar hem ganska mycket, tycker jag.

I början hade jag knappt hemlängtan alls. Nu är det lite annorlunda. Mitt självförtroende har nått botten medan jag varit här. Det beror på alla supermänniskor som går här, och vilka krav utbildningen har på fysiken. Jag går och oroar mig över att komma sist i allt och inte klara något, och det sänker mig ner till nivå noll. Jag tränar och tränar, men tränar nog inte tillräckligt mycket för jag känner ingen förbättrning....och det får mig att längta otroligt mycket efter Thomas.

Jag vill verkligen vara alla till lags när jag kommer hem också. Jag vill träffa alla och hälsa på och umgås med så många som möjligt. Har otroligt dåligt samvete för att jag inte gick på Hannahs fest, inga pengar och ingen ork. Om du läser det här Hannah så: I o u big time! I'm all yours bara jag kommer tillbaks till orken.

Så i helgen har jag bara tagit det lugnt men ändå oroat mig hela tiden för att åka tillbaks till Umeå. Nu sitter jag här på det här rymmet som bara rymmer mig och min bitterhet. Usch.

Jag ska dricka min Fanta på burk och kolla på American Idol och försöka att inte "börja griiina".

1 kommentar:

Hannah sa...

Vi finns här för dig. Allihopa. Särskilt jag. Lav ya!

(Kan också säga att det händer jävligt lite, så du missar ingenting som är värt att vara med på. I sommar kör vi B&K!)