onsdag 30 april 2008

Hinner inte egentligen baby!

Är man sucker för sånt här får man skylla sig själv:

Tre namn jag går under:
- Therese
- Camilla de Ham
- Thessan

Tre saker som skrämmer mig:
- Rymden
- Ballonger
- Examinationer

Tre saker jag har på mig:
- Lila handduk runt huvudet
- Vit BH
- Vita trosor

Tre sanningar:
- Jag är livrädd för att jorden när som helst kommer att spricka, explodera och gå under när som helst
- Jag är allt som oftast missnöjd med alla mina prestationer
- Jag tycker att Lost in translation är överskattad

Tre saker jag verkligen vill ha:
- Money, money, money
- Mer muskler
- Bättre självförtroende

Tre personer jag utmanar:
- Sandra
- Jenny
- Jonas Gardell

Jag har egentligen, och som sagt, inte tid men:

Igår satt en kortväxt (är väl politiskt korrekt ordval) person bredvid mig på bussen. Han var liten, men otroligt pratglad. Han pratade om sig själv hela vägen från Umeå till Härnösand.

"Jag är jättekul, alla mina kompisar tycker att jag borde bli komiker."
- Åhå, jaså?

"Ja, jag har sån där rolig och rå humor. Kan skämta om bögar och sånt, man förstår ju att jag inte menar allvar."
- Hehe...

"En gång kallade min chef mig för bög, fast han visste att jag inte är det. Han är så rolig Tommy."
- Mmm. Tommy låter som en rolig en.

"Vi har börjar skriva på en sketch nu."
-Nähä? Lycka till..Den blir säkert kul.

Det blir den säkert inte. Jag önskar honom all lycka ändå.

Inga kommentarer: