onsdag 23 januari 2008

Step by step.

Gay by gay.

Idag har jag haft en föreläsning som handlade om något vesäntligt. Ett kommande grupparbete. Ska nog gå bra, måste läsa oss till en massa och skriva en massa. Det ska handla om polisens olika roller i samhället, bör bli intressant.

Idag hade vi ett hål i schemat också, då gick vi på Iksu. Det är nu det har börjat det här nya livet: Skola - gymma - skola - gymma. Skönt är det. Så jävla fräscht gym alltså, finns liksom allt där. Uppgraderade till guldkort idag också, så jag har tillgång till allt! :)

På lördag ska vi vara utklädda har tvåorna bestämt. Vår grupp ska antingen vara julklappar, bovar eller mumier. En kille i gruppen jobbar på kriminalvården så han kanske kan få tag på fängelseoveraller, kan bli hur grymt som helst!

Ser fram emot lördag mer och mer. Kanske inte dagen, men kvällen. Då blir det långklänning, mingel, finmiddag och dans. Som en liten bal liksom. Jag är ju som bekant lite svag för såna tillställningar. Mina förväntningar är höga.

Inatt sov jag inte mycket; somnade vid ett, vaknade vid tre, fyra och fem, för att sedan kliva upp klockan 06.00. Men imorgon tänker jag ta sovmorgon; ända till 06.30. KOM IGEEEN!

Nu ska jag spela sims, läxa upp mina tonåringar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du, det är inget dumt sätt att fira födelsedagen med bal inte! =) Det är allt så man blir lite avis!
Haha.. Kan tro vad du ska må på söndag =P Kram!