tisdag 29 januari 2008

Nokia N73 - Nej tack.

Min telefon gör uppror mot mig och mitt liv.

Ibland när jag ringer till någon så säger den "anslutningsfel" och när någon försöker ringa mig så väljer den ibland att inte ringa utan att bara lämna att jag har missat att någon har ringt. Vi ingår inte i ett bra samarbete just nu.

Idag har vi haft demokrati. Jobbat lite på ett juridikarbete och fått lite info om polisstuderandes idrottförening. Nörd som jag är ska jag definitivt gå med. Man får köpa så fina poliströjor då! :)

Har haft en hel del att läsa idag. Har läst ut "Bilder av polisarbete" som vi ska ha seminarium på imorgon och så har jag även skrivit ett tal med hjälp av löpsedeltekniken. Jag hoppas verkligen att jag har gjort rätt för nu orkar jag inte ändra något mer. Det får duga.

Imorgon ska vi bara ha tråkiga saker, på torsdag blir det uniformsutprovning (finally!!) och på fredag kommer jag hem och gör Sundsvall (o)säkert!

Nu blir det tandborstning.

Inga kommentarer: