onsdag 16 januari 2008

Hej då!

Vi ses.

Nu skriver jag set sista inlägget som officiell Sundsvallsbo. I nuläget känns det ganska okej. Är mer förväntansfull än ledsen nu. Är så otroligt nöjd över att Thomas följer med. Och OTROLIGT ännu mera nöjd över Sandra och Johanna som ska hjälpa mig med hunden i helgen så det är möjligt för oss att göra så.

Kvällen har varit lugn och bra. Klara, Sandra och Johanna har varit här och myst med mig. Johanna är så söt; hon bakade en bananpaj som hon tog med sig. Och glass. Den var hemskt god. Glassen också.

Nu ska jag dela med mig lite av det sista av pajen till Thomas, sen blir det Famguy och sängen för vår del. 11.00 imorgon avgår bilen till Ume.

3 kommentarer:

Johell sa...

God speed!

Anonym sa...

Nu är du på plats uppe i ume-land! Känns ju lite konstigt måste jag säga men samtidigt kunde det inte vara mer rätt! =)du vet att jag inte är mer än ett samtal ifrån dig om du vill och behöver prata, I sure know I will =)
Många kramar vännen!

Therese sa...

Fhanx you two!