tisdag 13 januari 2009

Hoppar av tåget.

Snart ger jag upp - jag blir ju aldrig frisk! Nu har jag tvärtemot gått och blivit sämre i förkylningen. Har tyvärr inte möjlighet att stanna hemma heller, har obligatoriska moment hela veckan. Längtar efter helgen så jag kan lägga mig under täcket och sova bort tiden. Ringde vårdcentralen idag, men de tyckte inte att jag skulle komma in riktigt än. Jag ska återkomma om det inte blivit bra om ytterligare en vecka. Okej. Orkar inte bråka emot. Imorrn får jag dock min efterlängtade Cocilana. Äntligen ska jag få sova på nätterna!

Den 24-25:e kommer syster, mamma, pappa och Shiro upp. Vi ska laga mat och dona här hemma sen ska mamma och pappa vara hundvakt åt Selma och sova här hemma medan jag och syrran får ta deras hotellrum. Blir Schlagerbaren och festligheter. Ska bli så himla roligt! Har alltid roligt med söstra mi. Blir en bra födelsedagshelg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Varmt vatten med tunna flarn färsk ingefära i rensar kroppen :)

Anonym sa...

Vad skönt att veta att du inte sitter ensam på bemärkelsedagen! Kämpa på Therese. Tänk bara på alla timmars sömn du kommer få!

Therese sa...

O v a n a: Tack för tipset, ska testas!

Sofie: Jag kämpar som en häst!